I.Boice | Iranian Boice Community


2014.12.19

آلبوم عکس های گروه به سمت زاپن برای اجرای کنسرت خانوادگی FNC

لینک دانلود فایل آلبوم



نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت11:40---30 آذر 1393
عجب تيپاي باحالي دارن اين مدل مو به مين خيلي مياد ممنون
پاسخ: اری موافقم شدید :)


مهسا19
ساعت3:08---30 آذر 1393
خواهش عزیزم کاری نکردم درمقابل همه ی لطفای تو تازه برا دل خودم بوده که کلی عشق می کنم باهات بحرفم حسابی روحیه می گیرم همینطورم از خوندن نظرای بچه ها...
پاسخ: مرسی عزیزمممم :* شما خیلی به ما لطف داری بانو


مهسا19
ساعت4:41---29 آذر 1393
به چه خوشتیپ شدن همشون ^ــــــ^
خیلی ممنون پوران جونی
اووووف ترکیدم تا پستارو دیدم همرو اونم با این سرعت داغون نت...
پاسخ: مرسی مهسا جون بابت نظرهات :*


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت23:22---28 آذر 1393
چرا هر چهارتاشون یه مدل عینک آفتابی خریدن؟ کجایی پوران؟دلمون خیلیییییی برات تنگ شده بود
پاسخ: بابا آرمی یبار نشد من سرم شلوغ باشه اینها آروم بگیرن ! هروقت من تو پیچیده ترین شرایط ام اینها کلی آپدیت دارن! درگیر اثاث کشی خونه مون بودم ببخشید که پست ها رو خیلی نامنظم میزارم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 28 آذر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com